forum graczy Ciemna Strona Serwera
I. Spam i Offtop 1) Spamowanie w tematach nie przeznaczonych do tego celu jest zabronione. Posty nie na temat będą usuwane! 2) Osoby notorycznie offtopujące mogą zostać ukarane ostrzeżeniem lub Banem w zależności od przewinienia. 3) Moderator może dać ostrzeżenie użytkownikowi bez konsultacji z innymi! II. Kultura wypowiedzi 1) Od użytkowników wymagane jest używanie poprawnej polszczyzny. 2) Nie dozwolone jest ubliżać innym userom forum. Tego typu zachowania będą karane ostrzeżeniem a posty usuwane bez podania przyczyny! 3) Swoje uwagi i zastrzeżenia przedstawiamy tylko w wyznaczonych tematach lub działach w sposób cywilizowany tzn. bez bluźnierstw, ubliżania innym itp. 4) Zabrania się wklejania wypowiedzi bez zgody autora! (PW, SKYPE ITP) 5) Na forum obowiązuje zakaz publikowania MASS wysyłanych w skrzydłach 6) Na forum ogólnym obowiązuje zakaz krytykowania Dowódców Skrzydeł (do tego celu służą działy na forum do których dostęp mają tylko gracze odpowiednich skrzydeł). III. Dział "Fun Zone" 1) Dział „Fun Zone” to przestrzeń na której można dowolnie spamować i offtopować. Moderatorzy nie będą usuwać postów nie na temat. Wyjątkiem są posty lub tematy łamiące któryś z podpunktów paragrafu II Regulaminu Forum. IV. Moderatorzy 1)Moderator ma prawo do edycji i usuwania postów niezgodnych z regulaminem. 2)Moderator ma prawo zamknąć temat tylko gdy problem w nim zawarty został zakończony oraz gdy jest on nie aktywny od 48h. 3) Moderator nie ma prawa otwierać tematu zamkniętego przez innego moderatora chyba że temat został zamknięty bez uzasadnienia. 4) Moderator wobec którego zakładany jest jakiś temat, nie może moderować tego tematu! 5) Moderator który jest celem obraźliwych postów nie może karać winnego! Są jeszcze inni Moderatorzy i to oni wymierzą karę 6) Każdy moderator jest zobowiązany do podania przyczyny usunięcia postu/tematu (z wyjątkiem sytuacji poniżej) 7) Post w którym ujrzymy chociaż jedno przekleństwo może zostać usunięty bez podania przyczyny 10) Post w którym nie będzie żadnej wypowiedzi a same ikony emocji może zostać usunięty bez podania przyczyny! 11)Post nie na temat 12) Jeśli masz jakieś zastrzeżenia do pracy moderatora złóż zażalenie w dziale SPORY! V. Dobre imię sojuszu 1) Osoba która ubliża członkom rady lub moderatorom łamiąc 3 pkt paragrafu II może zostać ukarana Banem na forum. 3) Osoby które świadomie rozpoczynają kłótnie i spory, wracające do dawno zakończonych waśni i podsycających wszelkie nieporozumienia będą karane blokadą pisania na forum (2 ostrzeżenia). 4) Userzy są zobowiązani do dbania o dobre imię sojuszu. Wszelkie sytuacje kompromitujące sojusz/odłam mające miejsce na forum będą karane. 5) Zabrania się publikowania korespondencji, postów lub innych tekstów zawierających informacje tajne lub nie przeznaczone do ogólnego wglądu na temat koalicji. Posty łamiące ten pkt będą usuwane a ich twórcy będą karani ostrzeżeniem. VI. Kary Za złamanie któregoś z pkt regulaminu będą nakładane kary. W kolejności : 1. ostrzeżenie 2. 2 ostrzeżenie - blokada pisania na forum ( 7dni) 3. ban 1 dzień 3. ban 3 dni 4. ban 7 dni Kary będą następowały po sobie nie zależnie od rangi przewinienia czyli jeśli ktoś dostanie ostrzeżenie musi się liczyć że kolejną kara będzie ban jednodniowy itd. , dla tych co nagminnie łamią regulamin wymyślane zostaną bardziej dotkliwe kary , nie wyłączając usunięcia z forum Ostrzeżenie po upływie 21 dni znika! Więc masz 21 dni na przemyślenie sprawy, Jeśli jednak uważasz że dostałeś ostrzeżenie niesłusznie napisz do ADMIN PW po wnikliwym zapoznaniu się ze sprawą odpisze! Jeśli jednak zawrócisz głowę niesłusznie Admin ma prawo do przedłużenia kary! Informacja w jaki sposób będą nakładane kary: Oceną zachowania graczy na forum zajmie się zespół moderatorów ( 3 osoby) oraz Komisja Etyki (Komisja jako taka nie będzie miała uprawnia moderatora ale na jej wniosek gracze będą karani a wątki łamiące regulamin usuwane. Decyzje wyżej wymienionych są ostateczne i nie podlegają negocjacjom.